Wednesday, July 29, 2009

Suke lagu ni..

video

YOU'RE ONE IN A MILLION

BY BOSSON

You're one in a million, Oh now
You're one in a million, Oh

Sometimes I can't hate you every day
Sometimes you can fall for everyone you see
Only one can really make me stay
A sign from the sky
Said to me

You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us
You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us

I've been looking for that special one
And I've been searching for someone to give my love
And when I thought that all the hope was gone
You smile, there you were and I was gone

I always will remember how I felt that day
A feeling indescribable to me, Yeah
I always knew there was an answer for my prayer
And you, you're the one for me

You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us
You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us
You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us
You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us
I was cool and everything was possible
You tried to catch me but it wasn't possible
Nobody could hurt me it was my game
Until I met you baby and went insane
And when you didn't want me, I wanted you
Because the finer thing bout it was I like to go
I like it when its difficult I like it when it's hard
You know it's worth it if ya find your heart

You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us
You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us
You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us
You're one in a million
You're once in a lifetime
You made me discover one of the stars above us
You're one in a million, Oh
You're one in a million

p/s : pada sape ye nak tujukan lagu ni...ermmmm.....

Friday, July 24, 2009

Layan lagi bah....

video

Jom layan lagiii...

p/s : nanti kalau ada masa koi akan cerita ttg satu cerita disebalik perkataan

AKU BENCI KAMU..

Layannn....

video

Aku terlanjur cinta kepada mu.. cobalah kau dengar...

kekeke....ewahhhh..jom layan je laa lagu nih..

Thursday, July 23, 2009

Tensionnyeee...

Adoi...tension nye koi dok sini. Semalam koi lambat masuk ofis. Keluar awal pun lambat juga sampai ofis. Semua ini kerana KESESAKAN LALU LINTAS. Wuuaaaaa!!!! Pukul 8 lebih koi sampai ofis. Nak kata keluar lambat tp mcm biasa. Pukul 6.30 pagi koi dah keluar. Yela koi kan berulang dari klang ke kuala lumpur. kena la keluar awal. Agaknya sbb hujan masa awal pagi tu kot. Hujan je dah sesak jalan. Pada hal hujan pagi2 lagi bukan time waktu p keje. Lagi pun mana ada tmpt banjir pun.
Hairan koi kat org2 kat sini. Hujan renyai2 pun jalan bleh jadi sesak teruk. Belum lagi banjir. Kete rosak tepi jalan pun bleh sesak. Belum lagi kemalangan jalan raya. Lagi teruk sesaknya. Hari tu dekat sejam koi terkandas dalam kesesakan lalu lintas. ingatkan ada kemalangan atau org nak masuk susur ke, rupa2nya ada kete rosak TEPI jalan. Hadoi....kete rosak tepi jalan bukan tengah jalan laaa. Pun bleh sesak ke?? Elok je lepas pada kete tu ok je. Dah x sesak dah. haaadoooiiii.....
p/s : aku yg tension dengan kesesakan lalu lintas.

Monday, July 20, 2009

Lamanyeeeee

Boleh tahan no..lama juga koi x berblog ni. Seingat koi last tulis blog bulan mei dulu. Sekarang dah bulan 7. Rakan2 blog yg lain siap tulis cerita itu ini upload itu ini. Koi plak kosong je. Hehe. Xde masa la. Sibuk sikit. Hehe. Dah lama x tulis xtau apa yg nak ditulis. Sebenarnya byk cerita yg koi nak cerita kat sini tp xtau mana 1 yg nak mula. Emmm...ape ye..koi mula cerita 1 by 1 k.

1st

Untuk pengetahuan korg semua koi dapat tawaran belajar di UMS. Hooorreee!!!!!!!!! berjaya juga koi utk teruskan cita2 koi utk masuk u. Xpe la jadi junior pada kawan2 koi yg lain. Kalau ikutkan 27hb Jun koi perlu lapor diri kat UMS tp terpaksa tangguh. 6hb baru koi p lapor diri kat UMS. Tp p lapor diri ja. Koi terpaksa tangguh lagi utk 1 semester sbb nak melayakkan koi dapat cuti belajar separuh gaji (CBSJ). Syarat untuk CBSJ koi kena sah jawatan dan perlu berkhidmat di kerajaan genap 3 tahun tp koi baru cukup 2tahun setengah ja. Jadi utk melayakkan dapat CBSG koi terpaksa bersabar dalam tempoh 6 bulan lagi sblm koi dapat masuk U. Lagipun koi dah tunggu peluang ni selama 3 tahun. Koi berharap koi dapat bersabar utk tempoh 6bulan je lagi. Ape2 tahniah to myself.hehe..

p/s : apa pun dapat juga koi bawa famili koi p jalan2. Naik flight lagi.hehe..utk mak, maaf dan sabar la mak..anak mu ini pergi merantau lagi..


2nd

Disebabkan koi tangguhkan belajar koi tu dan koi dah keluar dari rumah sewa koi kat kampung baru tu. Jadi terpaksa koi berulang alik dari ofis yang terletak dekat KL ni ke umah pak su koi kat klang tu. Letih yang teramat. Kirenya pergi dan balik umah xde nampak matahari. Hanya nampak bulan je ( mentang2 koi ni suke bulan ye ). Ye la. Keluar umah pukul 6.30am balik dalam pukul 8pm. Sampai umah pukul 9.30pm. Nak balik awal jalan konfim jem. Baik koi dok kat ofis dan settle keje2 koi yg tertunggak ni. Letih2. Xtau la mcm mana koi nak berulang dari klang ke kl time2 pose. Xkan la hari2 nak buka pose kat ofis. huhuu...


3th

Adik koi yg bongsu dapat belajar di Institut Perguruan Bahasa2 Antarabangsa kat Lembah Pantai. Kat area KL gak. Dia dapat course TESL. Jadi cikgu B.I la dia nanti. Dia ni cita2 nak jadi doktor tp last2 jadi cikgu. Xpe la. Mungkin rezeki dia kat situ. InsyaALLAH...Risau juga koi dgn adik koi ni. Ye la dia ni xpernah dok jauh2. paling jauh pun kat matrikulasi penang. Harap2 dia dapat la sesuai kan diri kat tempat metropolitan ni. Semoga ALLAH swt lindungi dia selalu..amin...