Monday, November 9, 2009

Jangan Pernah Berubah

video

Biarkan waktu teruslah berputar
Mencintai kamu penuh rasa sabar
Meski sakit hati ini kau tinggalkan
Ku ikhlas ‘tuk bertahan

Cintaku padamu begitu besar
Namun kau tak pernah bisa merasakan
Malah kini kau ucapkan selamat tinggal
Membuat keresahan


Meninggalkanku tanpa perasaan
Hingga ku jatuhkan airmata
Kekecewaan ku sungguh tak berarah
Biarkan ku harus bertahan


Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah
Jangan pernah kau coba untuk berubah
Tak relakan yang indah hilanglah sudah

Jangan pernah kau coba untuk berubah
Ku relakan yang indah dalam hatinya

p/s : suke lagu ni. semoga bertemu cinta yang mencintai dan menyayangi kita... =)

Friday, November 6, 2009

Syafira yang makin membesar

Rasanya dah dekat 2 bulan koi x pegi melawat anak angkat koi yg sorg ni. Rindu rasanya. Mula la si syafira ni nak lupekan mama dia. Huhu...baru2 ni koi pegi la jengok dia. Dah makin lincah dah dia. Merangkak kesana sini. Mulut tu dah beok sikit. Yela..budak2 tgh belajar membesar. Dan makin koi seronok sekali bila gigi dia dah mula tumbuh. Dah dua batang dah. Kalu tgk org makan dia pun nak makan juga. Org dah ada gigi katakan. Hehe..



Lepas ni syafira kene la jaga gigi elok2 ye...

Ni plak gaya dia bila tidor. Tgk la.dah makin lasak. Pusing kesana sini. Masa ni hujan tau. Kitorg semua sejuk je tp dia mcm xde ape2 je. Letih main la tu...

p/s : xtau la kalu aku ada anak sendiri. agaknya hari2 kene buli dgn ibu dia. ehehe