Saturday, January 15, 2011

My new life

Huk...huk...huk......berhabuknya aku punya rumah ni.....dah lama aku tak bersihkan blog aku....penuh sesarang lelabah......rasanya lebih 5 bulan aku tak berblog.....i'm just to be silent reader....jengok-jengok blog org terutama blog Dr. Singa dan Bapa Gegula juga Bro Mazidul. Entry dorang berhari2 update..Entry aku sehari pun susah...hehehe....Apapun byk juga tragis yang terjadi pada aku sebenarnya....Sebenarnya laptop aku rusak....jadi susah mau online...kalau Facebook hari - hari aku online....guna handphone...hujung bulan tunggu bil aje la....hehehe.....alahai...batery my new laptop ( saja nak bagitau yang aku beli laptop baru...hahaha ) dah nak habis....nanti aku sambung cerita lagi k...

apa pun kepada yang sudi melawat dan singgah blog aku....dengan sukacitanya aku ucapkan terima kasih.....i love all of u....

No comments: