Saturday, February 26, 2011

Aku Benci Ko....Kenapa perlu benci??

Manusia....




Kenapa harus ada sifat benci dalam hati apabila melihat kejayaan orang lain???




Tidak salah jika ia adalah sifat benci yang mengarah ke aras sifat yang positif iaitu kita akan terus berusaha supaya menjadi terbaik dari dia...






Kenapa perlu ada sifat dengki dalam hati???
Bila wujud sifat dengki...kenapa perlu kita musuhi dan mengkhianati juga menganiayainya??? ( susah plak aku nak eja perkataan aniaya ni )
Kenapa kita perlu sakitinya???




Kenapa perlu wujud sifat itu???



Hairan aku...



KENAPA?????



Manusia yang hatinya penuh dengan titik hitam...walaupun setitik menyebabkan sifat itu sentiasa wujud....




Nota yang tak berkaki :

Aku telah maafkan semua orang yang pernah kecik kan hati aku....huhuhu....



No comments: