Sunday, March 6, 2011

Mac


Bulan mac adalah bulan yang padat bagi aku...pada dengan masa + kuliah + fieldwork + tutorial + midterm + presentation + assignment......









Belum lagi masuk bulan April......ada final exam








Hmmmmmmm..........








Fieldwork menyebabkan diri aku terlalu pokai.............T_T








Hmmmmm.........










Kadang - kadang terfikir juga.....






Kalau tak sambung study xde la macam ni........keje je.....




Bleh rilek2



Goyang - goyang kaki





Gi Shopping jejalan......cuci - cuci mata




Xde markah exam dan tugasan





Cukup bulan dapat gaji



Paling best....kalau rasa malas nak gi keja.....minta aje cuti kat bos.......





Balik kampung...hehe





Tapi bila mengenangkan cita-cita dan tujuan aku datang ke sini....terpaksa la teruskan juga......





Apa pun aku tetap shuka......=)





p/s : Emmm.....bleh ke kalau aku tak join program jelajah sarawak??? Ada dorang kisah tak kalau aku tak gi.....rasanya tak ada kan.....lols



No comments: