Monday, May 2, 2011

Aku menanti dan terus menanti

Dah berbulan-bulan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aku menanti
.
.
.
.
.
.
dan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
terus menanti
.
.
..
.

.
.
.
..

.
.
.
.
.
.
.
hmmmm......
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
penyakit homesick aku dah datang..........^_^
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
fly to kedah 14hb mei 2011
.
.
.
.
.
.
.
.
tunggu kak cik ye mak kat airport kedah nanti ( lupa plak aku nama airport kat tempat aku tu..hehehe)
.
.
.
..
.
.

.
sejak aku dok berjauhan ni selalu lak aku homesick kat rumah aku..rindu sgt kat keluarga..hari2 aku call famili aku..tiap2 bulan menangis nak bayar bil..apa pun aku x kisah sbb semua untuk famili...dan sekarang aku hanya fikir untuk famili je...xda yang lain...

2 comments:

DrSinga said...

lupa daratan!!!
lapangan Terbang Sultan Abdul Halim!!!
:P

ainul02 said...

hehehehehe.....bukan lupa daratan tapi taakkkk ingat...hehehehe