Monday, May 31, 2010

mari berdansa

video
Ini anak buah aku..dah besar dah dorang. Tapi syukur alhamdulillah walaupun dah lama tak jumpa hampir 6 bulan kenal lagi lepa dua ni kat aku..huhu..yang bestnya tu ummu hanin dah boleh panggil aku mak lang..tapi dalam bahasa dia "alam". "Alam" sayang ? Kenapa "alam"? Alang la atau mak lang..huhu..xpe la janji dia tau juga. Yang nafis zafran plak x panggil aku "alam" atau mak lang tapi "mak". Adoi mak pun mak la sayang. Nafis zafran ni mmg semua orang dia panggil mak termasuk la abah dia..nasib la.


3 comments:

zaza said...

ANAK SAPAAA LAA TUH??

ainul02 said...

hahaha....

atin bucuk said...

hanin dlu panggil kak cik...
zafran mmg lucu suma orang panggil mak...hahahaha...