Monday, June 21, 2010

Bole Chundiya Bole Cahndana

Beberapa hari ni aku asyik layan cerita hindustan...best oooo...kena plak time babak hero nak selamatkan heroin..tragis betol...pastu lak time guling2 atas rumput sambil menyanyi...tangkap cintan betol la...sebenarnya cerita hindustan adalah salah satu favourite filem or drama pada aku..itu pun tgk pada cerita gak la. kalu crita tu best aku layan la. kalau x best dan hero heroin dia plak x cun dan handsome aku tak layan la...The best actor dan actress yang aku minat adalah Shah Rukh Khan dan Kajol...best ooo...boleh dikatakan semua drama or filem lakonan dorg aku minat...Kalau cerita tak best pun aku tetap layan janji dapat tengok muka dorang ni kat tv...hehe..



Sebab tu la masa keja kat putrajaya dulu aku asyik usha mat mat bangla dalam bas...hahaha....minat aku bukan minat untuk jatuh cinta ke apa just suka tengok muka dorang...hensem ooo....hidung mancung, rambut lak ada yang belah tepi dan ada yang belah tengah...banyak2 tempat yang aku pi memang mat2 bangla kt tempat lain xbleh menang la dengan mat2 bangla kat putrajaya tu...hahaha ( punya la fanatik aku ni ). Yang aku suka usha lepa ni semua sbb ada kelakarnya kat dorang ni. Pagi dan petang lepa akan berebut bas dengan staf2 goverman untuk pi dan balik kerja. ( nota : mat2 bangla ni bukan keje kat ofis la tapi buat bangunan kat sekitar putrajaya tu ). Pergi dan balik kerja, hensem je dorang ni tau. Smart la gitu. Kiranya tak selekeh la walaupun dorang kerja buat bangunan. Dorang ni memang jaga penampilan walaupun ada yang butang baju kancing sampai leher...kiranya control macho la tu..dah cukup hensem la tu. Tapi aku rasa sekarang mat2 bangla kat situ dah tak hensem dah. Mungkin sebab dah xde orang nak usha dorang tu lagi. kekeke...


Aku dan shah rukh khan....x pecaya??? x percaya sudah bukan aku paksa percaya pun...l0ls..

Bila orang tengok cerita hindustan...aku tahu ada yang berangan2 untuk jadi macam cerita hero dan heroin tu kan...baik korang mengaku... ( aku pun dulu ada la juga...hehe..pengakuan berani tuh ). ada yang berhabisan tisu kerana menangis tengok cerita hindustan ( read : aku x pernah menangis tengok cerita hindustan bila hero mati kena tembak atau kena pukul k. Ataupun heroin x dapat kawin dengan hero..tak main la nangis2... ). Tapi itu la penangan cerita hindustan...

Jom kita layan lagu ni..ayuh menari macam shah rukh khan, kajol, hitrik roshan dan karina kapoor... AMARAN : kalu rasa ada yang sakit pinggang tu tidak digalakkan ikut menari. nanti tercabut skru plak..hehe

No comments: