Tuesday, February 17, 2009

Ibu ! Nak susu.

Baru ni pegi Mines. Koi pegi shoping botol susu. Hehee. Koi sponsor botol susu kat kak mas ( housemate dulu ). Kak mas bakal melahirkan anak sulungnya pada awal bulan 3 ni. Botol2 susu kat kedai Anakku tu cantik2. Walaupun x banyak pilihan tp botol2 susu kat situ cantik juga la. Jadi koi pilih la botol susu yang warna pink. Lagi pun kak mas mmg minat warna pink dan anak yang bakal lahir tu pun adalah perempuan. Jadi x sesuai la kalu koi beli warna lain. Lagipun kebanyakkan pompuan minat warna pink kan. Koi beli 3 botol susu. 1 botol yang panjang, 1 botol yang sederhana panjang dan 1 yang kecik. 1 lagi koi beli puting. Pun warna pink juga. Botol susu yang koi pilih, bentuknya lain pada botol lain. Biasanya orang akan pilih yang bulat keseluruhannya tp koi kurang suka bentuk macam tu sebab dah terlalu biasa. Jadi koi belikan yang lain sikit. X bulat sgt dan senang baby tu nak pegang nanti.


Ni gambar kartun botol susu yang kecik.

Ni gambar kartun botol susu yang sederhana besar.

Ni gambar kartun botol susu yang besar.

Ni plak puting susu..pink gitu..minney pun ada..hehehe

Ni penutup botol susu yang kecik.

Ni penutup botol susu yang panjang dan sederhana panjang.

Cantik tak ??


p/s : Nanti anak kak mas kena panggik koi mama..hehe..sepatutnya ibu tp kak mas dah booking awal2 lagi. Huhu..

2 comments:

Anonymous said...

ewah2

mamaHanin said...

kak rasa anak kak mas nanti mesti tak mo minum susu.. ye lah dok belek patung tu ja laaa... besaq daripada puting ..hikhikhik