Thursday, October 22, 2009

Zafran yang kaki jalan

video

Ni sorg lagi buah hati koi. Si pengarang jantung intan belian la kononnya. Hehe. Nafis zafran merangkap anak buah @ anak koi @ sepupu hanin. Gambar ni dirakam masa dia baru2 bleh jalan tp sekarang dah boleh berlari dah. Mcm ni la dia kat rumah mahupun di luar. Berjalan je. Ke sana sini. Mmg x reti nak dok seminit. Mulut tu pot pet je. Xtau pe benda yg dia ckp. Ringan mulut katakan ( mcm abah dan ummi dia juga). Dari pagi sampai ke malam mcm tu la dia. Berjalan sambil mulut pot pet..Makan pun nak berjalan juga. Kdg2 sampai letih koi tgk dia sbb dia asyik berjalan je. X reti2 nak dok. Agak2nya kalu pasang meter, dah berapa langkah dia berjalan ye. ehehe..

No comments: