Friday, April 16, 2010

1st tag from my blog...

!st tag from my blog...ada terima tag tp aku malas nak buat..kebetulan pagi ni kepala aku ting tong jadi aku nak buat la..hahaha...meh kita tengok..tag ni dari my sister

apa tunggu lg.. let's go onnn..... (bak kata nabil RL 3)

1 - Bila kali terakhir anda pergi bercuti dan kenapa/sebab anda nak pergi bercuti?

Emm....seingat aku last percutian famili adalah pada tahun lepas. Kitorang pegi berkelah je. Itu je yang sempat sebab kesibukan masa. Kalau tak silap dekat Lata Mengkuang ( nota : kakak and atin please remind me if right or not ). Pegi situ pun sebab dah lama tak berkelah dan bercuti. Dah lama tak buat barbeque. best la...

2 - Berapakah umur anda? (jangan malu2 nak announce)… dan adakah anda rasa puas dengan pencapaian anda diusia anda sekarang ni?

Alahai lemah betol aku kalau bab ni. Hahaha...Umur aku sekarang dah nak sampai suku abad. 24 tahun ( nota : mak kata dah bleh kawain dah )..For me..pada usia sekarang alhamdulillah..semua yang dicitakan dan diangan2kan tercapai...study..kerja...semua ok dan semuanya adalah seperti yang aku impikan. . Malah alhamdulillah aku bersyukur sangat apa yang aku nak dan inginkan semua capai. Its about my ambition.
My job is about social work dan my study is same. Semuanya berjalan seperti yang dirancang dan diharapkan. Kalau nak diceritakan terlalu banyak yang ALLAH swt tunaikan dan berikan kepada aku. Malah yang aku tak minta pun DIA tetap beri. Aku bersyukur sangat. Cuma soal jodoh belum ALLAH swt berikan. Mungkin belum sampai masanya lagi. Aku tahu ada sesuatu yang berharga dan x ternilai harganya DIA nak anugerahkan kepada aku....hanya pada MU aku berserah dan berdoa.

3 - (tak jawab pun tak pe) Saya tahu anda seorang yang gemar bergambar di depan kemera! jadi pergi ambik kemera anda dan snap gambar wallet/beg duit anda! jangan la malu nak cakap berapa harganya sebab kuantiti nilai dalamnya lebih berharga!

Sebenarnya dah lama aku x shopping barang favorite aku. Tapi semalam ada la 1. Kasut. Beli pun sebab kasut aku dah tahap minta belikan yang baru..hehe..


Cantik tak??? Bunga2 lagi.

Harga kasut ni RM24.90 je. Aku beli kat 1B semalam. Sempat lagi aku bershopping masa tengah cari org untuk interview untuk kerja tugasan aku...haha. ( nota : aku suka kasut yang bleh masuk angin. Kalau kasut yang bertutup aku kurang suke. Dan aku suka kasut high heel dalam 2 inci je tp sekarang terpaksa hold hobi tu sebab kat UMS. Nak mampus berjalan gi kuliah pakai kasut high heel. Patah kaki aku nanti. )

4 - Anda mungkin seorang blogger, bila waktu yang paling anda suka untuk update/kemaskini blog anda dan kenapa anda pilih waktu itu?

Kalau aku tak busy. Online je. Tapi kalau busy pun kadang2 online juga..haha

5 - Apakah yang berlegar2 dalam fikiran anda sekarang?

Nak balik kampung. I really miss my mom and famili. I love you all...

6 - tag 3 org lain yang anda suka

* atin bucuk
* kak ayu

No comments: