Tuesday, April 20, 2010

Exam..huhuhu

Hari ni stat exam...huhuhu...berdebar rasanya. 1st exam aku kat universiti...berdebar....macam2 rasa ( nota : rasa nak makan McD )..risau juga kalau aku gagal atau dapat pointer bawah 2.5...aduh. mati aku. Tak pa. Akan aku cuba sedaya upaya lagi untuk usaha lebih gigih lagi teguh. Aku perlu sempurnakan cita2 aku..



Tadi exam punya la sejuk...haha...mana tak nya dok dalm aircond. Berair je hidung aku ni.
( nota : aku orang kampung. tak biasa dengan aircond. kami guna aircond semulajadi je..hehe ) Soalan dia boleh la tapi kalau diberi pilihan nak juga aku ambik paper tu semula. Akan ku baiki mana yang aku tak boleh jawab..huhuhu


Kan bagus kalau otak kita macam komputer. Boleh save apa yang dibaca. Pastu bila exam print out ja kat kertas jawapan tu. Confirm ramai dapat A+...hahaha...apa pun GOOD LUCK TO ALL MY FRIEND AND MY YOUNGER SISTER. DO THE BEST FOR YOUR EXAM.

No comments: