Wednesday, February 3, 2010

Hari yang hottttt!!!!


Panasnya sejak dua menjak ni. Panas gillerr la. Nak berjalan pi kelas pun aku rasa malas. Huhuhu..


Panas sungguh sabah ni. Orang sabah sendiri pun kata panas. Apatah lagi aku yang berpeluh nih. Cair habis make up aku. Hilang bau wangian perfume aku yang aku sembur setiap inci pada baju aku. Berpeluh aku mengalahkan berpeluh selepas berlari 1000m. Bila dah sunburn kena la beli sunblock untuk disapu dimuka i ni. kena jaga tuh.. nanti kalu naik pelamin xde la segan sangat. hehe. Best juga kalau lemak2 di badan aku keluar mcm ni. Huhuhu..


Dah la panas. Air kat blok aku plak selalu tak dak sejak kebelakangan ni. adoiiii lagi panas aku. Nak mandi pun susah. kena pi blok orang lain. Tak pun pagi2 lagi aku dah mandi dan kalu malam aku tunggu tengah malam. Time semua tido aku mandi. Huhuhu. Nak kata ada perbaiki paip air tapi tak nampak pun. Tak kan la pihak UMS nak kurangkan utiliti. Adoi mcm tak dak benda lain nak kurangkan. Air tu kan penting untuk manusia. Untuk kegunaan seharian.



Kan best kalau UMS macam dalam gambar ni. Bila aircond rosak pi sini. Teduh. sejuk. Tak panas. Dapat tenangkan fikiran. Baik untuk mata. Kalau air tak dak plak. Tak payah pening2 cari air. terjun ja dalam tu. senang cerita. tak payah berebut.

No comments: