Monday, January 18, 2010

aktiviti hujung minggu aku


Cuti minggu lepas aku keluar dgn budak2 bilik aku pi kota kinabalu. Merewang la apa lagi. Minggu lepas 2 hari terperuk dalam bilik. Sabtu pun sama sbb hujan ar sini. So smalam di hari yang redup kitorg keluar g cuci mata. Aku, ani dan jun. Budak2 lain x join sbb dorg rajinkan diri untuk siapkan assigment. Jun dan ani ni sporting dan baik budaknya. Tambah2 si jun tu. Pot pet pot pet je mulut dia. X reti dok diam. Kalu bab berjalan dia yg cepat tp kalu bab makan konfim dia yang paling lambat. 1 bungkus nasi 1 jam baru habis makan. ish3. So, semalam masa cuci2 mata x byk pic yg aku sempat snap. Sbb dorg ni jalan laju sgt. X terkejar aku.


Antara brg yang menarik perhatian aku ni la dia. Tgk je aku kat kasut ni. Kasut high heel kegemaran aku. Simple dan bertumit tinggi. Kalu ikutkan hati nak je beli tp buat bazir je sbb x pakai. Buat sakit kaki aku je kalu buat pakai pi kuliah. Dah la jauh. Leceh kalu naik bas.


Tgh dok berjalan nak cari kedai makan. Pantas mata aku melirik ke kedai M ni. Apa lagi Mcdonald's la. Aduh. Dah lama aku x makan mcD. Apa lagi aku pun singgah la. Menu utama aku mcflurry oreo. Sedap weh. Terubat rindu aku nak makan Mcflurry.

1. Mcflurry yang aku beli. Nyum2. Sedap ooo..Kat sini RM4.90. Kalu x silap aku kat semenanjung RM4.70.
2. Habis sudah mcflurry oreo aku. Mcm nak beli lagi je. Tp segan la plak. Susah juga kalu hantu mcflurry oreo ni.
3. Org ramai beratur utk dapatkan ais krim mcD. Nasib baik aku beli awal. hehe

p/s : emm..smalam anjing masuk dalam bilik depan bilik aku. 2 kali anjing tu masuk. Siap baring atas katil lagi. Nasib baik bukan bilik aku. huhu...

No comments: