Saturday, January 16, 2010

Ashley Amelsha




Ok guys..ini ashley amelsha. Anak kepada miss tadien@haliza. Amek@mak dia ni salah sorg staf kat ofis aku la. Salah satu keje aku masa kat ofis dulu adalah skodeng pc mak dia. Aku skodeng tgk "gambar". Hahaha..aku percaya bila aku letak tanda mcm ni "..." mesti korg pikir lain. Ish3. X patut benor. Aku ni iman kuat lagi la. Ingat tuhan semua. Aku suke tgk gambar kawin mak budak ni dan gambar budak ni. Comel la ashley ni. Suke posing bila bergambar. Ini semua hasil tunjuk ajar mak cik dia la. Mak cik dia nama tembeg@ulny. Keje kat ofis aku juga tp lain depart. Gambar ni masa ashley demam. Tu yg monyot sikit muke dia. Dia ni baik dgn ayah dia. So kepada miss tadien sorry ye kalu xde gambar kat sini. Ini je yg ada. Gambar ni aku curi2 copy dalam pc mak dia. Ingat nak publish dulu lagi tp xdak masa la. hehe. So ini gambar je yg ada. Gambar yang terbaru x sempat nak curi sbb aku terlupa nak curi. Sedar2 dah kat sabah. Huhu... Sebenarnya ashley ni cute sgt. Dan salah satu kesukaan dia adalah patung teddy bear yg bentuk katak tu.

No comments: