Sunday, March 21, 2010

Birthday on Mac

Banyak betol la besday bulan Mac. Pokai aku kalau disuruh untuk beli hadiah..haha..( nota : hadiah untuk mak akan aku cari dan belikan kan. Special for you mum. ). Orang kawin - kawin pun ramai juga. Bersalin pun ada juga. Sorry for all. Aku tak boleh pegi bertandang ke majlis korang semua. Korang jemput tapi tak support tiket flight aku sekali. Kalau korang support konfim aku pergi...hehe...lols. Tapi time kenduri aku jangan korang tak pi plak. Aku sekeh kepala hampa semua. Konfim dan wajib pergi. Bawa hadiah sekali k. Kepada yang dah kawin tu. Doa2kan la aku dipermudahkan jodoh dan cepat kawin cepat dapat anak...haha..( nota : konfim mak aku sumpah seranah kat aku. Time belajar ni bleh plak nak kawin2. Masa sebelum belajar disuruh kawin tapi mati2 aku tolak. haha. ) Wedding kali ni tak dapat la aku and the geng nak curi sireh jungjung buat makan...hehehe.. ( nota : petua orang dulu2 kalau nak kawin cepat. Hasil ajaran dari kak zai..lols ). Nakal juga aku ni kan. Emm..kepada yang sambut dan akan sambut besday tu aku ucapkan selamat hari jadi la dan dipanjangkan umur seta dimurahkan rezeki selalu. Semoga hampa semua sihat2 belaka.


Happy besday to kakak, mariah dan yang lain2 k. I love you so muchhhh...



Selamat Pengantin Baru kepada Sobariah, Midah, Sandra dan yang lain.


Tahniah kepada kawan2 aku yang baru dan akan dapat baby tu. Congratulation for all.

No comments: