Monday, March 15, 2010

Kau ku sayang



Kalu korang tanya kenapa gambar aku paling banyak dalam video ni. Semua ini adalah kerana korang masih dalam blog aku. Jadi gambar aku la paling banyak. kekeke..lols. aku sebenarnya tengah belajar buat movie maker. sesaja ja. macam best pulak aku tengok budak2 aku tu buat movie maker untuk program hujung bulan nih. Dan ini lah hasilnya setelah aku belajar untuk buat movie maker. Belajar sorang2 je tau tanpa tunjuk ajar sesape. i_i..dan ini hasilnya yang tak seberapa cantikk...


nota : kepada en ahmadi. tolong jangan lantik aku jadi pengarah untuk kelab badan pencegah rasuah ek. susut kepala aku nak pikir nak buat program ape nanti. lagi pun dalam bab cegah2 ni aku kurang arif terutama dalam anjurkan program..susah la nak cari program yang bersesuaian untuk program cegah - cegah ni. Kepada jun pulak..jangan ko pi sebar gosip yang ko buat semalam tu k...aku dengan dia xde ape2 la. mati aku nanti kalau 1 ums tahu..

No comments: